اگر می‌خواهید به‌عنوان یک عضو در استارتاپ کارکنید

فردی که مشتاق کار با گروه‌های کوچک و پرتلاشی از کارآفرینان است که علاقه‌مند به انجام چند کار هم‌زمان و طولانی‌مدت برای رسیدن به هدف خاصی است. او در یک محیط خلاق رشد می‌کند و علاقه‌مند به روبه‌رو شدن با چالش‌ها و کشف ناشناخته‌ها است.
اگر می‌خواهید به‌عنوان یک عضو در استارتاپ کارکنید

استارتاپر کیست:

فردی که مشتاق کار با گروه‌های کوچک و پرتلاشی از کارآفرینان است که علاقه‌مند به انجام چند کار هم‌زمان و طولانی‌مدت برای رسیدن به هدف خاصی است. او در یک محیط خلاق رشد می‌کند و علاقه‌مند به روبه‌رو شدن با چالش‌ها و کشف ناشناخته‌ها است.


آیا شما علاقه‌مند به همکاری با یک گروه استارپی هستید اما تا حالا نتوانسته‌اید کار استارتاپی خود را پیدا کنید؟

این کار ساده‌ای نیست. چگونه شما می‌توانید کاری را در یک شرکت پیدا کنید که تنها پنج عضو کاری داشته و حقوق استخدامی وجود ندارد؟ اگر شما برای یافتن شغل استارتاپی خود به شیوه مرسوم عمل می‌کنید سخت در اشتباه هستید.

ما اغلب می‌شنویم که دوستان کارآفرین می‌گویند که ” زمان زیادی برای استخدام و به‌کارگیری نیروی جدید و  مناسب ندارند” و آن‌ها نمی‌دانند که چگونه شغل موردنظر خود را به اطلاع مردم برسانند و در مقابل دید بقیه قرار دهند.

بنابراین برای پر کردن موقعیت شغلی خود از دوستان و آشنایان خود و به عبارتی شبکه آشنایان خود استفاده می‌کنند. ازاین‌رو آن‌ها به‌شدت متکی به دوستان،‌ افرادی که دوستانشان به آن‌ها معرفی می‌کنند و افرادی که در رویدادها با آن‌ها آشنا شده‌اند، هستند. و این خود بیانگر این است که استارتاپ شما با تعداد بسیار کمی رزومه و افراد مشتاق به همکاری با شما روبه‌رو است.

در ادامه چند راهکار برای یافتن شغل استارتاپی موردنظرتان پیشنهاد می‌شود.


۱- در جست‌وجوی رویدادهای استارتاپی باشید.

درعین‌حال که شهر تهران، ‌اصفهان، مشهد و مراکز مشهوراستارتاپی هستند،‌ اجتماعات کارآفرینی نیز در شهرهای کوچک هم وجود دارد. باکمی جست‌وجو می‌توانید آزمایشگاه‌ها و منتورهایی را پیدا کنید که بر روی شرکت‌های استارتاپی تمرکز کرده‌اند. کافی است در گوگل سرچ کنید و مراکز نوآوری ، شتاب دهی و گروه‌های استارتاپی شهر خود را پیدا کنید.

مطمئن باشید تقویم شما از ثبت تاریخ رویدادها پر خواهد شد.  بعد از حضور در چند رویداد و آشنایی با افراد، می‌توانید به‌واسطه آن‌ها به رویدادهای ارزشمندتری ارجاع داده شوید.

اگر شما برای مثال به دنبال یافتن گروهی که درزمینه خاص مثالا درزمینه رسانه فعالیت می‌کند، هستید؛ می‌توانید با پیدا کردن یک گروه در این زمینه و آشنا شدن با آن‌ها به رویدادهای مربوط به حوزه موردنظر وصل شوید. حتی اگر گروهی که پیدا می‌کنید خودشان کارآفرین نباشند، می‌توانند شمارا به افراد کارآفرینی در این حوزه متصل کنند و به رشد مهارت‌های شما کمک شایانی کرده و شمارا به فردی مناسب برای موقعیت‌های شغلی در این حوزه تبدیل کنند.

۲- با افرادی که درزمینه استارتاپ در شهر و محل زندگی شما فعالیت می‌کنند ارتباط برقرار کنید.

اگر شما در رویدادهای زیادی شرکت کنید، با یک سری کلمات کلیدی که بارها تکرار می‌شوند آشنا می‌شوید. ازجمله این کلمات “استارتاپر” است که باید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

اگرچه ممکن است که این افراد مشاور یا اینکه عضوی از اعضای استارتاپ و یا حتی سرمایه‌گذار خطرپذیر باشند، می‌توانند منابع خوبی برای شما به‌حساب بیایند زیرا آن‌ها در اجتماعات استارتاپی فعالیت دارند.

در رویدادها به دنبال استارتاپرها باشید. آن‌ها را به‌صرف یک فنجان قهوه دعوت کنید و با آن‌ها در مورد راهبری یک استارتاپ و چگونگی یافتن یک شرکت که بیشترین تناسب را با شما دارد صحبت کرده و از راهنمایی‌های آن‌ها استفاده کنید.

این کار بسیار جواب می‌دهد. بسیاری از افرادی که توانستند با موفقیت استارتاپ خود را راه‌اندازی کنند و یا وارد یک استارتاپ شوند به این روش عمل کرده‌اند.


۳- بسیاری از کسانی که نیروهای موردنظر شمارا استخدام می‌کنند خود استارتاپر هستند.

از لینکدین برای یافتن آن‌ها استفاده کنید و یا از افرادی که در رویدادها با آن‌ها آشنا می‌شوید بخواهید که آن‌ها را به شما معرفی کنند. این افراد معمولا در رویدادهای استارتاپی بسیار معروف هستند. همانند افراد متخصص در صنعت آن‌ها نیز می‌دانند چه موضوعات استارتاپی در صدر قرار دارند، چه کسانی نیرو استخدام می‌کنند و شما باید با چه افرادی برای ورود به استارتاپ صحبت کنید. برقراری یک ارتباط مؤثر منجر به یافتن شغل استارتاپی رویایی شما خواهد شد.


۴- سعی کنید اطلاعات استارتاپ هایی را که در شهرتان وجود دارد را جمع‌آوری کنید.

اگر شما در شهر بزرگ زندگی می‌کنید می‌توانید اسامی استارتاپ ها را به‌راحتی پیدا کنید. علاوه بر پیدا کردن استارتاپ ها، شرکت‌های موجود در شهر خود را بشناسید و تاریخچه ، ارزش‌ها و اهداف آن‌ها را جست‌وجو کنید. سعی کنید که با مدیران آن‌ها ارتباط برقرار کرده و برای آن‌ها توضیح دهید که چرا برای آن شرکت و یا استارتاپ مناسب هستید. استارتاپ ها علاقه دارند که به صحبت افراد هدفمند که به اهدافشان علاقه و اعتقاد داشته و مأموریت خود را می‌شناسند گوش دهند و مطمئنا اگر با شما صحبت حضوری داشته باشند شمارا برای انتخاب‌های بعدی خود در نظر خواهند گرفت.

علاوه بر گسترش ارتباطات خود، شما می‌توانید از وب‌سایت‌های کاریابی که موقعیت‌های شغلی استارتاپی را پیشنهاد می‌کنند استفاده کنید. وب‌سایت‌های پیشنهادی به‌اندازه شبکه ارتباطی که شما می‌توانید تشکیل دهید نمی‌توانند کارا باشند اما می‌توانند نقطه خوبی برای شروع باشند

منبع:کوانتوم

رولر دیواری مدوس از اجزای زیر تشکیل شده است :

  • یک سازه اصلی فلزی
  • یک میله نگهدارنده رول فلزی
  • یک تسمه جدا کننده فلزی
  • یک رول کاغذ
  • هشت عدد پیچ و رول پلاک
  • یک عدد ماژیک مشکی
  • یک راهنمای نصب

با استفاده از راهنمای نصب شما می توانید به آسانی اقدام به نصب رولر نمایید و به سادگی از آن استفاده کنید، شما میتوانید از ابزار ترسیم نظیر مداد، مداد رنگی ، مداد شعمی ، پاستل ، خودکار ، خودنویس و انواع مارکر ها استفاده نمایید، همچنین پس از تمام شدن کاغذ های رولر ، می توانید رول کاغذی جدید را از مدوس خریداری نمایید .


شما می توانید از رولر دیواری مدوس در موارد زیر استفاده کنید :

۱- نگران تغییر مداوم قیمت ها نباشید، هر روز منوی جدید خلق کنید، غذاها و نوشیدنی های جدیدتون رو به مشتری ها معرفی کنید و اونها رو در جریان تخفیف ها قرار بدید .

۲- هدف ها و برنامه های روزانه خودتون رو بنویسید و جلوی چشمتون نصب کنید، اونها رو هر روز با خودتون تکرار کنید تا ملکه ی ذهنتون بشن . رویا هاتون رو بنویسید تا اتفاق بیوفتن !! (:

۳- مطالب آموزشی رو هر بار مرور کنید و نگران از دست رفتن نوشته هاتون نباشید .

۴- در ایونت ها و جشن ها از مهمان ها بخواهید احساس خودشون رو با دیگران به اشتراک بگزارن .

۵- ایده ها و فکر های بکرتون رو یادداشت و بایگانی کنید تا در زمان مناسب از اون ها استفاده کنید .

۶- تصمیم های مهمتون رو با همکارانتون در شرکت به اشتراک بگزارید و در پایان نتیجه جلسه رو از رولر جدا و نگهداری کنید .

۷- طراحی ها و نقاشی های کودکانتون رو نگه داری کنید و سال ها بعد اون رو بهشون هدیه بدید.

۸- این یه هدیه لذت بخشه که میتونه هر کسی رو توی هر سنی خوشحال کنه .


قابل سفارش در ابعاد ۲۵ ، ۵۰ و ۱۰۰ سانتیمتر و دو رنگ کاغذ سفیـد و کرافت

سفارش و خرید آنلاین از وب سایت ما : medosdesign.com
امور پشتیبانی و نمایندگی : ۶۱۱۳ ۵۳۳ ۰۹۹۰
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد