در محیط استارتاپ تان از ابزار خلاقانه نظیر رولر یادداشت دیواری استفاده کنید

در یک محیط کار استارتاپ،چالش‌­های بسیار زیادی وجود دارد. اما یکی از مهم‌­ترین این چالش‌­ها این است که افراد خلاق، خلاقیت خود را در روزمرگی کار حفظ کنند.
در محیط استارتاپ تان از ابزار خلاقانه نظیر رولر یادداشت دیواری استفاده کنید

یک محیط استارتاپ شلوغ می­‌تواند خسته ­کننده بوده، خلاقیت شما را تضعیف کند و تمام تمرکزتان را معطوف به وظایفی کند که به توجه شما نیاز دارند. اگر در بخش دیگری از شرکت به حضور شما نیاز بیشتری باشد، ممکن است حتی نقش و وظیفه شما تغییر کند. درنتیجه، زمانی که در یک استارتاپ سعی در زنده نگه داشتن شور و اشتیاق و خلاقیت خود دارید، این می‌­تواند بسیار چالش ­برانگیز باشد.

بنابراین، هر شرکتی با توجه به تیمی که دارند و زمینه‌­ای که روی آن کار می­‌کنند با چالش­‌های متفاوتی روبه‌­رو می­‌شود؛ اما سوالی که برای همه آن­ها مطرح است این است که:

 «چطور می­توان در یک استارتاپ شلوغ، خلاقیت خود را حفظ کرد؟»

در محیط استارتاپ تان از ابزار خلاقانه نظیر رولر یادداشت دیواری استفاده کنید

تا می‌­توانید دورتان را با خلاقیت پر کنید، ابزار کاری شما هم از این قاعده مستثنی نیستند. معمولا در محیط استارتاپ همواره ابزار جدیدی برای آشنایی وجود دارند، در واقع این خلاقیت است که ماهیت اصلی هر نوعی از استارتاپ را شکل می­‌دهد. اما خود شما هم باید به ­دنبال ایده­‌های تازه باشید که قوه خلاقیت و ذهنتان را به چالش بکشند. برای مثال ابزارهای چند کاربردی نمونه بسیار مناسبی هستند.

  

   

یکی از این ابزارها که به ­ویژه در دفاتر جدید و مدرن طرفداران زیادی پیدا کرده، رولر یاددشت دیواری مدوس است. شما می‌­توانید این ابزار کم­‌جا، جذاب و شیک را روی دیوار نصب کرده و به شیوه­‌های مختلف آن را به کار بگیرید:

1- ابعاد بزرگ رولر یاددشت دیواری مدوس: به­ عنوان یک برد برای اعلانات یا نظرسنجی یا در زمان جلسات و ارائه­‌های گروهی

2- ابعاد کوچک رولر یاددشت دیواری و یادآوری روزانه مدوس: به­ عنوان دفترچه یادداشت دیواری که هر فرد می‌­تواند در کنار میز خود داشته باشد و برنامه‌­های خود را روی آن نوشته یا کار خود را بر روی آن ارائه دهد.

3- رولر یاددشت دیواری مدوس علاوه ­بر طراحی کاربردی و زیبایی که دارد، عمری طولانی داشته و می‌­توانید تا مدت‌­ها از آن استفاده کنید و با تمام شدن هر رول کاغذ، رول کاغذ دیگری را جایگزین آن کنید.

    

      

 

رولر کاغذ یادداشت و یادآوری دیواری مدوس ، کم‌جا و به صرفه بوده و با نصبی ساده می­‌توانید با انواع قلم­‌ها و رنگ‌­های مختلف، اهدافتان را با الگویی انگیزه‌بخش روی آن بنویسید. اجزای تشکیل دهنده رولر کاغذ یادداشت و یادآوری دیواری مدوس عبارتند از : (یک سازه اصلی فلزی، یک میله نگه‌دارنده رول، یک تسمه جداکننده، یک رول کاغذ کرافت یا رول کاغذ سفید 80 گرمی، هشت عدد پیچ چهارسو و رول پلاک، یک عدد ماژیک مشکی، یک راهنمای نصب)

همچنین رولر کاغذ یادداشت و یادآوری دیواری مدوس نسبت به تخته وایت برد و تخته سیاه دارای ظاهری دکوراتیو و زیبا و با قیمت مناسب‌تری بوده و محیط کار یا زندگی شما را زشت نمی‌کند و همینطور به خاطر متراژ نسبتاً زیاد رول کاغذ، تا مدت زیادی (بیشتر از یکسال) نیاز به تهیه کاغذ نیز ندارد .

سفارش و خرید آنلاین از وب سایت ما : medosdesign.com
امور پشتیبانی و نمایندگی : ۶۱۱۳ ۵۳۳ ۰۹۹۰
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد