رولر یادداشت دیواری مدوس ، یک هدیه مدرن و جذاب و خاص !

یکی از مناسبت‌هایی که در انتخاب هدیه آن محدودیت‌های زیادی وجود دارد، زمان تهیه کادو تبریک برای تاسیس یک دفتر کار جدید یا شروع کار در محیطی تازه است. در چنین مواردی، معمولا اقلام کادویی رسمی و با هزینه متوسط انتخاب بهتری هستند.
رولر یادداشت دیواری مدوس ، یک هدیه مدرن و جذاب و خاص !

   

یک یادداشت دیواری خاص را برای هدیه انتخاب کنید

بدون شک یکی از بهترین لحظات زندگی، لحظه گرفتن یک بسته­ کادو و هدیه است، حتی اگر ندانیم که دقیقا چه چیزی است. هدیه دادن برای انسان­‌ها بهانه‌­ای است تا به هم نزدیک­تر شده و با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشند. درواقع هدیه دادن یکی از راه‌هایی است که امروزه انسان‌ها برای نشان دادن میزان علاقه و اهمیت‌شان نسبت به یک فرد به کار می­‌گیرند. این کادو می‌­تواند، بسته به مناسبت و صمیمیت شما با فرد، یک شاخه گل ساده، یا یک کادو گران­‌قیمت باشد.

 


 

رولر یادداشت دیواری مدوس، یک هدیه مدرن و جذاب و خاص!

یکی از بهترین ایده­‌ها در زمینه هدیه اداری، تهیه رولر یادداشت دیواری مدوس است. این رولر دیواری یک ابزار مدرن و جذاب است که می­‌تواند به محیط کار روحی تازه بخشیده، با فضای آن هماهنگ شده و ظاهری لوکس به آن بدهد. رولر یادداشت دیواری مدوس تمام ویژگی­‌های لازم هدیه مناسبت­‌های اداری را دارد و می‌­تواند هدیه شما را از میان دیگر هدایا کاملا متمایز کند. کاربردهای این وسیله بسیار گسترده است (از نقاشی کودکان، تا کافی‌شاپ­‌ها و رستوران­‌ها)، اما اینجا آن را در قالب یک هدیه اداری حرفه‌­ای بررسی می­‌کنیم:

  

 1- رولر یادداشت دیواری و یادآوری مدوس در یک دفتر کار کاربری­‌های بسیاری دارد. از آن­جایی که این رولر دیواری ابعاد متفاوتی دارد (از کوچک تا بزرگ) می­توان از آن به­ عنوان دفتر یادداشت دیواری، برد اعلانات و حتی به­ جای تخته­‌های دیواری (مثل تخته وایت برد و فلیپ چارت) استفاده کرد.

  

 2- رولر یادداشت دیواری مدوس یک ایده خلاقانه، مدرن و جذاب است که در کنار طراحی شیک، کم‌­جا و زیبا، کاربردهای آن نیز استفاده از آن را هیجان‌­انگیز کرده‌­اند. از طرفی، ایده‌­ای تازه برای هدیه دادن است که شما را از کلیشه­‌های همیشگی خلاص خواهد کرد.

   


  

 3- از آن­جا که این وسیله ابعاد متفاوتی دارد، قیمت­‌های متفاوتی از آن نیز در دسترس است که همگی آن­ها به­ عنوان یک هدیه اداری، و با توجه به کیفیت و طراحی حرفه‌­ای آن، هزینه‌­ای متوسط و معقول دارند.

 

 4- رولر یادداشت دیواری مدوس دقیقا همان کادویی است که تا مدت­‌ها برای فرد باقی می‌­ماند. تنها کافی است که یک بار سازه اصلی آن به دیوار نصب شود، بعد از آن می‌­توان با هر بار تمام شدن رول کاغذ، به ­راحتی رول کاغذ دیگری را جایگزین آن کرد. بنابراین رولر یادداشت دیواری مدوس به یک وسیله جذاب، کارآمد و ثابت در دفتر کار فرد تبدیل خواهد شد که همیشه شما را به او یادآوری خواهد کرد.

    

      

 

رولر کاغذ یادداشت و یادآوری دیواری مدوس ، کم جا و به صرفه بوده و با نصبی ساده می­‌توانید با انواع قلم­‌ها و رنگ­‌های مختلف، اهدافتان را با الگویی انگیزه­‌بخش روی آن بنویسید. اجزای تشکیل دهنده رولر کاغذ یادداشت و یادآوری دیواری مدوس عبارتند از: (یک سازه اصلی فلزی، یک میله نگه‌دارنده رول، یک تسمه جداکننده، یک رول کاغذ کرافت یا رول کاغذ سفید 80 گرمی، هشت عدد پیچ چهارسو و رول پلاک، یک عدد ماژیک مشکی، یک راهنمای نصب)

همچنین رولر کاغذ یادداشت و یادآوری دیواری مدوس نسبت به تخته وایت برد و تخته سیاه دارای ظاهری دکوراتیو و زیبا و با قیمت مناسب‌تری بوده و به محیط کار یا زندگی شما جلوه‌ای زیبا می‌بخشد و همینطور به خاطر متراژ نسبتاً زیاد رول کاغذ، تا مدت زیادی (بیشتر از یکسال) نیاز به تهیه کاغذ نیز ندارد.

سفارش و خرید آنلاین از وب سایت ما : medosdesign.com
امور پشتیبانی و نمایندگی : ۶۱۱۳ ۵۳۳ ۰۹۹۰
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد