رولر یادداشت دیواری مدوس ، یک منوی خلاقانه برای کافه و رستوران !!

بهترین راه جذب مشتری­ برای کافی ­شاپ، دکور و فضایی است که احساس تعلق در افراد ایجاد کند و یا ویژگی منحصربه ­فردی برای ارائه داشته باشد؛ از مبلمان خلاقانه و عناصر دکوری منحصربه ­فرد، تا کوچک‌ترین تغییرات تاثیرگذار مثل یک کاغذ یادداشت!
 رولر یادداشت دیواری مدوس ، یک منوی خلاقانه برای کافه و رستوران !!

   

 رولر دیواری مدوس و دکوراسیونی خلاق در یک کافه رستوران جذاب!

امروزه کافی‌­شاپ‌ها به یک مکان شاخص عمومی برای قرارهای دوستانه یا کاری و یا حتی خلوت­‌های تک نفری هر فرد تبدیل شده­‌اند. در دکور­ انواع کافه ­ها امکانات متنوعی وجود دارد، مثل کتابخانه و فضاهای خواندن کتاب، پخش موسیقی‌­های خاص، تماشای فیلم و نمایش هنرها و برگزاری رویدادهای مختلف؛ بنابراین مفهوم کافی ­شاپ چیزی فراتر از یک مکان برای نوشیدن قهوه یا سرو یک خوراکی است.

آن­‌هایی که طرفدار کافی ­شاپ رفتن هستند، همواره به دنبال دکور یا ایده­ هایی جدید و در عین حال راحت و قابل تعامل می‌­گردند. از تعامل با نوشتن سفارش روی کاغذ یادداشت توسط خود مشتری­‌ها، تا کاناپه­‌های راحتی که دل کندن از آن­ها کار راحتی نخواهد بود. هرچه باشد، انسان همیشه به دوچیز علاقه­‌مند است: احساس تعلق و نوآوری.

بنابراین، بهترین راه جذب مشتری­‌های همیشگی برای کافی ­شاپ تان، ایجاد یک دکور و فضایی است که احساس تعلق در افراد ایجاد کند و یا ویژگی منحصربه ­فردی برای ارائه داشته باشد؛ از مبلمان خلاقانه و عناصر دکوری منحصربه ­فرد، تا کوچکترین تغییرات تاثیرگذار مثل یک کاغذ یادداشت. در این مقاله درباره چند مورد از این ایده­‌ها برای دکور کافی ­شاپ صحبت می‌­کنیم.

  


   

 رولر یادداشت دیواری مدوس، منوی خلاقانه، کامل و البته قابل تهیه!

بخش خوردنی داستان دقیقا به اندازه دکور فضا در جذب و مهم­‌تر از آن، نگهداری مشتری­‌های‌تان بسیار اهمیت دارد. بنابراین بعد از انتخاب نوشیدنی‌­ها و خوراکی­‌های جذاب و حتی اسم‌­های جدید و خلاقانه، حتما به این فکر کنید که چه چیزهایی را نمی‌­توانید هر روز سرو کنید. مطمئنا اینکه مشتری چیزی را از منو انتخاب کرده اما شما قادر به تهیه آن نیستید، خوشایند نخواهد بود و حتی شاید کاغذ یادداشت سفارش این مشتری برایتان سفید باقی بماند!

یک راه ­حل خلاقانه و زیبا برای این مشکل، استفاده از رول کاغذ به عنوان یک کاغذ یادداشت بزرگ برای نوشتن منوی روزانه مخصوص چیزهایی است که تنها در روزهایی خاص قادر به سرو آن­ها هستید.

   


   

حتی اگر تمایلی به تهیه منوهای کاغذی ندارید، و یا قرار است هر روز چیزهای مختلفی را سرو کنید، یا حتی به یک دلیل ساده­ تر، نمی­خواهید با توجه به تغییر مداوم هزینه ­ها از منوی چاپی استفاده کنید و یک کاغذ یادداشت دستی را ترجیح می­‌دهید، باز هم رول کاغذ یک راه ­حل مقرون­ به­ صرفه و آسان خواهد بود.

برای مثال رولر یادداشت دیواری مدوس، یک کاغذ یادداشت دیواری شیک و کاربردی برای دکور و منوی کافی ­شاپ شما خواهد بود. این رول کاغذ دیواری را به دیوار کنار کانتر نصب کرده و هر روز منوی جدیدی را روی کاغذ یادداشت دیواری­‌تان بنویسید.

رولر یادداشت دیواری مدوس وسیه‌ای مناسب برای نشان دادن غذای ویژه و روز رستوران و منوی روز شماست شما می‌توانید غذا یا نوشیدنی روز را با نقاشی هیجان انگیزی همراه کنید، تصویری خلاق و جذاب از آن بکشید یا محتویات تشکیل دهنده منوی روز را به سایرین معرفی کنید.

  

   

یکی از اصلی ترین کاربردهای رولر یادداشت دیواری مدوس، استفاده در مراسم و جشن‌های مناسبتی نظیر عیدها ، مسابقه‌های ورزشی حساس و ... می‌باشد ، با استفاده از رولر یادداشت دیواری مدوس، از مهمان‌ها بخواهید نظر بدهند، نتیجه مسابقه را حدس بزنند و در مراسم مشارکت کنند، این بهترین راه برای آب شدن یخ مهمان‌هاست .

همچنین می‌توانید در ایونت‌ها یا مراسم افتتاحیه کافه و رستوران یا هاستل و هتل از رولر یادداشت دیواری مدوس استفاده کنید، تاریخچه محل را بنویسید، شعبه‌های دیگر را معرفی کنید و یا از مدعووین بخواهید نظر و احساس خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و از خودشان دستخطی به یادگار بگذارند.

چند کافه رستوران از مشتریان ما هستند که در مواقعی از سال، دستنوشته‌های مشتریان خود را با موبایل به تصویر می‌کشند و آن را در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند ، دیدن انرژی مثبت این صحنه ها، هر فردی را ترغیب به مراجعه به آن کافه رستوران‌ها و کسب حس مشترک با مشتریان سابق می‌کند.

   

    

  

رولر کاغذ یادداشت و یادآوری دیواری مدوس، کم‌جا و به صرفه بوده و با نصبی ساده می­‌توانید با انواع قلم‌­ها و رنگ­‌های مختلف، اهدافتان را با الگویی انگیزه­‌بخش روی آن بنویسید. اجزای تشکیل‌دهنده رولر کاغذ یادداشت و یادآوری دیواری مدوس عبارتند از: (یک سازه اصلی فلزی، یک میله نگه‌دارنده رول، یک تسمه جداکننده، یک رول کاغذ کرافت یا رول کاغذ سفید 80 گرمی، هشت عدد پیچ چهارسو و رول پلاک، یک عدد ماژیک مشکی، یک راهنمای نصب)

همچنین رولر کاغذ یادداشت و یادآوری دیواری مدوس نسبت به تخته وایت برد و تخته سیاه دارای ظاهری دکوراتیو و زیبا و با قیمت مناسب تری بوده و به محیط کار یا زندگی شما جلوه‌ای زیبا می‌بخشد و همینطور به خاطر متراژ نسبتاً زیاد رول کاغذ، تا مدت زیادی (بیشتر از یکسال) نیاز به تهیه کاغذ نیز ندارد .

سفارش و خرید آنلاین از وب سایت ما : medosdesign.com
امور پشتیبانی و نمایندگی : ۶۱۱۳ ۵۳۳ ۰۹۹۰
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد