رولر دیواری، یک هدیه اداری جذاب

یکی از مناسبت هایی که در انتخاب هدیه آن محدودیت های زیادی وجود دارد ، زمان تهیه کادو تبریک برای تاسیس یک دفتر کار جدید یا شروع کار در محیطی تازه است. در چنین مواردی، معمولا اقلام کادویی رسمی و با هزینه متوسط انتخاب بهتری هستند.
رولر دیواری، یک هدیه اداری جذاب

  

بدون شک یکی از بهترین لحظات زندگی، لحظه گرفتن یک بسته­ کادو و هدیه است، حتی اگر ندانیم که دقیقا چه چیزی است. هدیه دادن برای انسان­ها بهانه‌ای است تا به هم نزدیک‌­تر شده و با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشند. درواقع هدیه دادن یکی از راه‌هایی است که امروزه انسان‌ها برای نشان دادن میزان علاقه و اهمیتشان نسبت به یک فرد به کار می‌­گیرند. این کادو می‌­تواند، بسته به مناسبت و صمیمیت شما با فرد، یک شاخه گل ساده، یا یک کادو گران­‌قیمت باشد.

 

 چطور یک هدیه اداری مناسب انتخاب کنیم

از لذت کادو دادن که بگذریم، یک مشکل همیشگی وجود دارد، و آن انتخاب یک هدیه مناسب برای فرد مقابل است. شاید زمانی که، برای مثال قصد خرید یک کادو تولد را داشته باشید، گزینه­‌های زیادی پیش‌رویتان باشد. اما یکی از مناسبت‌­هایی که در انتخاب هدیه آن محدودیت‌­های زیادی وجود دارد و موارد انتخابی نسبتا کمی پیدا می‌­شود، زمان تهیه کادو تبریک برای تاسیس یک دفتر کار جدید یا شروع کار در محیطی تازه است. در چنین مواردی، معمولا اقلام کادویی رسمی و با هزینه متوسط انتخاب بهتری هستند.

در انتخاب یک کادو رسمی ، عواملی وجود دارد که با توجه به آن­‌ها، هم هدیه­‌مان برای طرف مقابل هیجان­‌انگیز خواهد بود و هم خودمان از آن راضی خواهیم بود.

 

 مرتبط و کارآمد باشد

می­توان گفت مهم­ترین ویژگی یک کادو مناسب، کارآمد بودن آن برای گیرنده است. مطمئنا برای کسی که به تازگی شرکتی را تاسیس کرده و یا وارد دفتر کار جدیدی شده، ابزاری که به زمینه کاری او مرتبط باشند و کاربرد کاری داشته باشند، بهترین گزینه برای هدیه دادن هستند. می­توانید تصمیم فکرشده­ای بگیرید تا هدیه شما برای فرد موردنظرتان کمک و محرکی برای پیشرفت بیشتر او در کارش باشد.

  

 جدید و هیجان­انگیز باشد

احتمالا با حس فوق­العاده دریافت کادویی غیرقابل پیش­بینی آشنا هستید؛ اینکه یک کادو آنقدر برایتان جذاب باشد که بخواهید سریع­تر از آن استفاده کنید و یا بدیع بودن آن برایتان هیجان­ انگیز باشد. به­ویژه در زمینه هدایا و اقلام اداری که انتخاب­های زیادی وجود ندارد، به کار گرفتن خلاقیت و تهیه یک هدیه جذاب و بدیع می­تواند برای طرف مقابل تجربه­ای خاص بیافریند.

 

 اقتصادی باشد

همانطور که پیش­تر گفتیم، یک هدیه مقرون به­ صرفه بهترین انتخاب برای چنین مناسبتی است و اکثر اقلام کادویی اداری نیز هزینه ­ای متوسط دارند. مطمئنا می­توانید کالاهای کادویی با کم­ترین هزینه یا اقلامی گران­قیمت پیدا کنید، اما مطمئن باشید با هزینه ­ای متوسط می­توانید بهترین گزینه­ ها را در لیست انتخاب خود داشته باشید.

 

 ماندگار باشد

ما انسان­ها دوست داریم که دیگران ما را در یاد داشته باشند، و چه بهتر که این یادآوری توسط یک هدیه زیبا و ماندگار انجام شود!

اکثر مواقع، برای تبریک تاسیس کاری جدید یا شروع کار در دفتری جدید، افراد گل یا شیرینی و شکلات را انتخاب می­کنند. هرچند زیبا و دلنشین هستند، اما علاوه­بر تکراری بودن و کارایی نداشتن، خیلی زود از بین می­روند و برای فرد باقی نخواهند ماند. بهتر است هدیه ما علاوه­بر گزینه­ های ذکر شده در بالا، برای فرد ماندگار باشد تا هم بتواند طولانی ­مدت از آن بهره ببرد و هم آن را به­ عنوان یک یادگاری از شخص شما به یاد داشته باشد.

 

 رولر دیواری مدوس

یکی از بهترین ایده­ها در زمینه هدیه اداری، تهیه رولر دیواری مدوس است. این رولر دیواری یک ابزار مدرن و جذاب است که می­تواند به محیط کار روحی تازه بخشیده، با فضای آن هماهنگ شده و ظاهری لوکس به آن بدهد. رولر دیواری مدوس تمام ویژگی­های لازم هدیه مناسبت­های اداری را دارد و می­تواند هدیه شما را از میان دیگر هدایا کاملا متمایز کند. کاربردهای این وسیله بسیار گسترده است (از نقاشی کودکان، تا کافی ­شاپ­ها و رستوران­ها)، اما اینجا آن را در قالب یک هدیه اداری حرفه­ای بررسی می­کنیم:

  

 1- رولر دیواری مدوس در یک دفتر کار کاربری­ های بسیاری دارد. از آن­جایی که این رولر دیواری ابعاد متفاوتی دارد (از کوچک تا بزرگ) می­توان از آن به­عنوان دفتر یادداشت دیواری، برد اعلانات و حتی به­ جای تخته­ های دیواری (مثل تخته وایت برد و فلیپ چارت) استفاده کرد.

  

 2- رولر دیواری مدوس یک ایده خلاقانه، مدرن و جذاب است که در کنار طراحی شیک، کم­جا و زیبا، کاربردهای آن نیز استفاده از آن را هیجان­انگیز کرده­اند. از طرفی، ایده­ای تازه برای هدیه دادن است که شما را از کلیشه­های همیشگی خلاص خواهد کرد.

 

 3- از آن­جا که این وسیله ابعاد متفاوتی دارد، قیمت­های متفاوتی از آن نیز در دسترس است که همگی آن­ها به­ عنوان یک هدیه اداری، و با توجه به کیفیت و طراحی حرفه­ای آن، هزینه­ای متوسط و معقول دارند.

 

 4- رولر دیواری مدوس دقیقا همان کادویی است که تا مدت­ها برای فرد باقی می­ماند. تنها کافی است که یک بار سازه اصلی آن به دیوار نصب شود، بعد از آن می­توان با هر بار تمام شدن رول کاغذ، به ­راحتی رول کاغذ دیگری را جایگزین آن کرد. بنابراین رولر دیواری مدوس به یک وسیله جذاب، کارآمد و ثابت در دفتر کار فرد تبدیل خواهد شد که همیشه شما را به او یادآوری خواهد کرد.

    

     

 

رولر کاغذ یادداشت و یادآوری دیواری مدوس ، کم جا و به صرفه بوده و با نصبی ساده می­توانید با انواع قلم­ها و رنگ­های مختلف، اهدافتان را با الگویی انگیزه­بخش روی آن بنویسید. اجزای تشکیل دهنده رولر کاغذ یادداشت و یادآوری دیواری مدوس عبارتند از : ( یک سازه اصلی فلزی ، یک میله نگهدارنده رول ، یک تسمه جدا کننده ، یک رول کاغذ کرافت یا رول کاغذ سفید 80 گرمی ، شش عدد پیچ چهارسو و رول پلاک ، یک عدد ماژیک مشکی ، یک راهنمای نصب )

همچنین رولر کاغذ یادداشت و یادآوری دیواری مدوس نسبت به تخته وایت برد و تخته سیاه دارای ظاهری دکوراتیو و زیبا و با قیمت مناسب تری بوده و محیط کار یا زندگی شما را زشت نمیکند و همینطور به خاطر متراژ نسبتاً زیاد رول کاغذ، تا مدت زیادی ( بیشتر از یکسال ) نیاز به تهیه کاغذ نیز ندارد .

سفارش و خرید آنلاین از وب سایت ما : medosdesign.com
امور پشتیبانی و نمایندگی : ۶۱۱۳ ۵۳۳ ۰۹۹۰

     

 خرید اینترنتی را فراموش نکنید

امروزه با توجه به پیشرفت و رشد کسب ­وکارها در اینترنت، تقریبا تمام کارها و خریدها را می­توان به ­صورت آنلاین انجام داد؛ تهیه و خرید اقلام کادویی هم در این بین بخش گسترده­ای را به خود اختصاص داده­اند. شاید تا چند سال گذشته این شیوه خرید خیلی طرفدار نداشت، اما در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین و متنوع­ترین مارکت­ها برای خرید محسوب می­شود که پیشنهاد می­کنیم شما هم روند آسان و سریع آن را امتحان کنید.

 

 سخن آخر

امروزه با وجود زندگی­های پرمشغله شاید زمان کافی برای کارهای غیرضروری، مانند تهیه کادو و هدیه مناسب برای عزیزانمان، نداشته باشیم. اما یک هدیه نامناسب می­تواند تاثیری کاملا عکس داشته و نشان دهد که شما وقت و اهمیت کافی را برای طرف مقابل نگذاشته­اید. فراموش نکنید که مهم­ترین ملاحظه شما در تهیه یک هدیه اداری، کاربردی بودن آن است. همچنین به یاد داشته باشید که شاد کردن دیگران درست مانند شاد بودن خودمان، به ما انرژی داده، دوباره به خود ما برگشته و در زندگی ما تاثیر مثبت خواهد داشت.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد