لذت تجربه نقاشی روی دیوار با رولر دیواری مدوس

کودکان برای خلاقیت نیاز به آزادی دارند و نیاز دارند که همه جا ردی از خود به جا بگذارند که از نظر خودشان زیبا و قابل تقدیر است و این موضوع آن­‌ها را به نقاشی دیواری می‌­رساند که تقریبا همیشه از سمت بزرگ­ترها سرکوب می­‌شود.
لذت تجربه نقاشی روی دیوار با رولر دیواری مدوس

   

اولین و مهم­ترین خصوصیت هر کودک، در هر شرایط و موقعیتی، بازی کردن و پر جنب و جوش بودن اوست. هرچند بازی کردن در هر سنی از نیازهای انسان است، اما با توجه به تاثیر مستقیم و عمیقی که بازی­‌ها و اسباب‌بازی‌ها روی شخصیت کودک و رشد ذهنی و مهارتی او دارند، باید با دقت و حساسیت بسیار بالایی انتخاب شوند.

لذت تجربه نقاشی دیواری با رولر دیواری مدوس

کودکان برای خلاقیت نیاز به آزادی دارند و نیاز دارند که همه جا ردی از خود به جا بگذارند که از نظر خودشان زیبا و قابل تقدیر است. و این موضوع آن­ها را به نقاشی دیواری می­رساند که تقریبا همیشه از سمت بزرگ­ترها سرکوب می‌­شود. اما نگرانی شما از تبدیل شدن خانه‌تان به یک گالری نقاشی دیواری کودک نیز قابل درک است.

ازجمله ابزار مناسب برای نقاشی دیواری کودک، رولر دیواری مدوس است. این رول کاغذ دیواری علاوه بر نصب آسانی که دارد، جای کمی اشغال کرده و ظاهر مرتبی به فضا می‌­دهد. بنابراین کودک می‌­تواند با انواع مدادرنگی، ماژیک، مداد شمعی و ... روی این رول کاغذ بزرگ نقاشی بکشد و به اندازه کشیدن نقاشی دیواری احساس آزادی کند.


رولر نقاشی دیواری مدوس یک هدیه برای همیشه؟

از مهم‌ترین محاسن رولر نقاشی دیواری مدوس این است که شما را قادر می‌سازد، آرشیوی از نقاشی کودک‌تان در سنین مختلف جمع‌آوری و نگه‌داری کنید و پس از گذشت سال‌های طولانی، آن را به عنوان هدیه‌ای با ارزش و بیادماندنی به فرزندتان هدیه دهید، رولر نقاشی کودک یک هدیه و یک نوستالوژی با ارزش برای هر کودک بزرگسالی است!!

  

     

  

رولر دیواری مدوس، کم‌جا و به‌صرفه بوده و با نصبی ساده می­‌توانید با انواع قلم­‌ها و رنگ­‌های مختلف، اهداف‌تان را با الگویی انگیزه‌­بخش روی آن بنویسید. اجزای تشکیل دهنده رولر دیواری مدوس عبارتند از: (یک سازه اصلی فلزی، یک میله نگ‌هدارنده رول، یک تسمه جداکننده، یک رول کاغذ کرافت یا رول کاغذ سفید 80 گرمی، هشت عدد پیچ چهارسو و رول پلاک، یک عدد ماژیک مشکی و یک راهنمای نصب)

رول کاغذ رولر دیواری مدوس قابل تعویض و دارای ابعاد متفاوت است و شما حتی می­‌توانید نقاشی‌های کودکتان را از رول کاغذ بریده و در جاهای مختلف نصب کنید. به یاد داشته باشید که کودک با نقاشی کشیدن احساسات خودش را بروز می­‌دهد، و هرچه این اثر هنری از سمت شما تشویق شود، اعتماد به نفس و خلاقیت او افزایش می‌­یابد.


همچنین رولر دیواری مدوس نسبت به تخته وایت برد و تخته سیاه دارای ظاهری دکوراتیو و زیبا و با قیمت مناسب‌تری بوده و به محیط کار یا زندگی شما جلوه‌ای خاص می‌بخشد و همینطور به خاطر متراژ نسبتاً زیاد رول کاغذ، تا مدت زیادی (بیشتر از یک‌سال) نیاز به تهیه کاغذ نیز ندارد .

سفارش و خرید آنلاین از وب سایت ما : medosdesign.com
امور پشتیبانی و نمایندگی : ۶۱۱۳ ۵۳۳ ۰۹۹۰

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد