با رولر یادداشت دیواری و یادآوری روزانه مدوس، برنامه های خود را ثبت کنید

چند روز به همه کارهایی که در طول روز می‌کنید توجه کرده و آن‌ها را روی یک کاغذ یادداشت بنویسید.زمان و طول انجام برخی از این کارها از دست ما خارج هستند، اما زمان‌های آزاد ما، هرچند کوتاه، کاملا در اختیار ما هستند تا بهترین برنامه‌ریزی را برایشان انجام دهیم.
با رولر یادداشت دیواری و یادآوری روزانه مدوس، برنامه های خود را ثبت کنید

    

با رولر یادداشت دیواری و یادآوری روزانه مدوس، برنامه‌های خود را ثبت کنید.

کارها و وظایف زندگی نیاز به تعادل دارند و ایجاد این تعادل کار آسانی نیست. کارهای روزمره، شغل، تحصیل، رسیدگی به اعضای خانواده و دوستان، و درنهایت هم کمی توجه به خودتان؛ همه این‌­ها در کنار هم اوضاع درهم­ و برهمی می­‌سازد و اینجاست که برنامه­‌ریزی می‌­تواند فرشته نجات شما باشد.

یکی از مهم­ترین مراحل برنامه­‌ریزی که می‌­تواند شما را به ادامه کار ترغیب کرده یا شما را از مسیری که آمده‌اید برگرداند مرحله ثبت برنامه‌ها است. بهترین راه برای اطمینان از اینکه طبق برنامه پیش خواهید رفت، نوشتن آن است. این برنامه باید در دسترس باشد تا حتی در صورت فراموشی هم با دیدن آن دوباره به روند برنامه برگردید. امروزه بسیاری از اپلیکیشن­‌ها برای کامپیوتر و لپ­تاپ وجود دارد که به شما امکان ثبت برنامه­‌ریزی­ را می­‌دهند. اما بهتر است برنامه‌­تان همیشه در محلی که حضور دارید، جلوی چشم شما باشد تا در صورت فراموشی هم خودش را به شما یادآوری کند.

    

    

بنابراین بهترین گزینه استفاده از یک کاغذ یادداشت است که هم راحت­‌تر و سریع­‌تر بتوانید برنامه و نکات مهم را به آن اضافه کنید، و هم در فضای کاری شما وجود داشته باشد - این فضا می­‌تواند کنار میز کار یا حتی آشپزخانه خانه شما باشد.

اما مطمئنا یک تکه کاغذ یادداشت در ابعاد ذره ­بینی کارآمد نخواهد بود! کاغذ یادداشت شما باید ظاهری مرتب و حرفه‌­ای داشته باشد تا هم شما را ترغیب به نوشتن کرده و هم بهانه گم کردن برنامه را از شما بگیرد، هرچه باشد همه این­ها برای پیشرفت خود شماست!

برای مثال رول کاغذ رولر یادداشت دیواری مدوس یکی از بهترین گزینه‌ها برای برنامه­ ریزی دستی است. شما می‌­توانید آن را به دیوار نصب کنید و برنامه­‌ریزی هر روزتان را روی آن نوشته و حتی نکاتی را برای فراموش نکردن روی آن یادداشت کنید. درصورت تمام شدن رول کاغذ هم می‌توانید یک رول کاغذ جدید – رول کاغذ سفید یا رول کاغذ کرافت – جایگزین آن کنید.

         

    

      

رولر یادداشت دیواری مدوس، کم‌جا و به صرفه بوده و با نصبی ساده می‌­توانید با انواع قلم‌­ها و رنگ‌­های مختلف، اهدافتان را با الگویی انگیزه‌بخش روی آن بنویسید. اجزای تشکیل‌دهنده رولر دیواری مدوس عبارتند از: (یک سازه اصلی فلزی، یک میله نگه‌دارنده رول، یک تسمه جداکننده، یک رول کاغذ کرافت یا رول کاغذ سفید 80 گرمی ، هشت عدد پیچ چهارسو و رول پلاک، یک عدد ماژیک مشکی، یک راهنمای نصب)

همچنین رولر یادداشت دیواری مدوس نسبت به تخته وایت برد و تخته سیاه دارای ظاهری دکوراتیو و زیبا و با قیمت مناسب‌تری بوده و محیط کار یا زندگی شما را زیبا می‌کند و همینطور به خاطر متراژ نسبتاً زیاد رول کاغذ، تا مدت زیادی (بیشتر از یکسال) نیاز به تهیه کاغذ نیز ندارد .

سفارش و خرید آنلاین از وب سایت ما : medosdesign.com
امور پشتیبانی و نمایندگی : ۶۱۱۳ ۵۳۳ ۰۹۹۰
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد